PFU

 

 

Пенсійний фонд України відреагував на повідомлення, які з’являлися останніми часом в ЗМІ щодо ліквідації органів Фонду, і на своєму офіційному веб-сайті спростував таку інформацію, а також інформував про стан перетворень в системі, які проводяться на виконання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 672.

 

Зокрема, в повідомленні прес-служби Пенсійного фонду України зазначається, що останнім часом у медіа просторі з’явились повідомлення про нібито ліквідацію органів Пенсійного фонду у місті Києві.

 

Пенсійний фонд України повідомляє, що дана інформація не відповідає дійсності. Жителі Києва можуть залишатися спокійними: їхнього права на отримання пенсійних послуг обмежено не буде.

 

Втім, перетворення в органах Пенсійного фонду міста Києва дійсно відбуваються. І вони обумовлені необхідністю змінити на краще ситуацію з обслуговуванням громадян, яка викликає справедливі нарікання мешканців міста. Зокрема, на великі черги, відсутність належних умов обслуговування, а інколи і на неповажне ставлення з боку працівників.

 

Про невдоволеність киян рівнем надання послуг свідчать і звернення до Контакт-центру Пенсійного фонду України. У 2017 році із загальної кількості скарг на фахівців Фонду – понад 18% надійшло від мешканців Києва. З цього приводу є і письмові звернення відвідувачів, громадських організаційдепутатів.

 

Тому минулого року Уряд ухвалив постанову про зміни структури органів Фонду в столиці. Наразі завершується реорганізація головного управління Пенсійного фонду України у місті Києві. Замість двох управлінських ланок у місті діятиме одна, де будуть зосереджені всі адміністративно-управлінські функції: кадрова, юридична, бухгалтерська служби тощо. Натомість колишні місцеві управління функціонуватимуть як підрозділи з обслуговування громадян.

 

Більше того: кількість таких підрозділів зростатиме. Вони з’являтимуться там, де мешканцям буде зручніше – у житлових масивах, поблизу транспортних розв’язок тощо. Зростатиме також і кількість віддалених робочих місць та агентських пунктів, де можна буде отримати  якісні пенсійні послуги. Вони будуть організовуватись на базі підприємств, ЖЕКів, бібліотек тощо.

 

Подібні перетворення дадуть можливість максимально наблизити пенсійні послуги до громадян, розвантажити черги, у більш стислі терміни  обробляти заяви на призначення, перерахунок пенсій тощо. Отже, кожен житель міста зможе скористатися послугами фахівця Фонду у зручному для нього місці. До речі, така практика вже успішно діє у всіх регіонах України.

 

Звичайно, процес реорганізації столичних органів Фонду передбачає і кадрове  перезавантаження. Загальна чисельність працівників скоротиться, але покращаться умови їх роботи та рівень заробітної плати. Наразі оголошено конкурс на усі посади в органах Пенсійного фонду міста Києва. Більшість спеціалістів, які мають належний фаховий рівень, працюватимуть і надалі

 

Водночас окремими особами такі зміни не сприймаються позитивно. Вони не хочуть, аби пенсійна система осучаснювалась. Тому і лунають заяви про «розвал системи» та «ліквідацію» управлінь фонду.

 

Але задля покращення умов обслуговування громадян розпочатий процес змін буде продовжуватись. Уже за кілька місяців у столиці планується налагодити мережу відділів обслуговування та значно покращити якість пенсійних послуг для жителів столиці.

 

 

 Управління соціального страхування і пенсійного забезпечення

 за матеріалами  Пенсійного фонду України