НКРЕКП встановила гарантовані стандарти якості послуг з електропостачання для споживачів, що надасть можливість отримати компенсацію за неякісні послуги
НКРЕКП встановила гарантовані стандарти якості послуг з електропостачання для споживачів, що надасть можливість отримати компенсацію за неякісні послуги
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на своєму засіданні 19 жовтня прийняла Порядок забезпечення стандартів якості послуг з електропостачання (постанова НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841).
Цей Порядок розроблений з метою захисту прав споживачів, яким надаються послуги з електропостачання неналежної якості, стимулювання ліцензіатів до підвищення рівня якості послуг та відповідає практиці європейських країн.
Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.
Постанова направлена на державну реєстрацію в Міністерство юстиції України та вступає в дію після офіційного оприлюднення.
Гарантовані стандарти якості надання послуг з електропостачання та розмір компенсації за їх недотримання
Тип послуги
Стандарт
Розмір компенсації (без ПДВ), грн
З дня набрання чинності Порядком до 31.12.2017
З 01.01.2018
Видача договору про приєднання та технічних умов, у т.ч.:
для стандартного приєднання
5 робочих днів
100
200
без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним)
15 робочих днів
100
200
у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним)
30 робочих днів
100
200
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.:
без потреби припинення електропостачання інших споживачів
5 днів
100
200
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів
10 днів
100
200
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, яке не є стандартним), у т.ч.:
без потреби припинення електропостачання інших споживачів
5 днів
200
400
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів
10 днів
200
400
Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення)
5 робочих днів
100
200
Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т.ч.:
у містах
3 робочі дні
100
200
у сільській місцевості
5 робочих днів
100
200
Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні
24 години
100
200
Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.:
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт
7 робочих днів
50
100
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше
14 робочих днів
100
200
Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення)
20 днів
100
200
Письмове звернення споживача
місяць
100
200
Проведення експертизи приладу обліку (для населення)
20 днів
100
200
Презентацію «Захист прав споживачів: Компенсація за неякісні послуги» можна поживитися на сайті НКРЕКП, перейшовши за посиланням ttp://www.nerc.gov.ua/?news=5467