Державна служба зайнятості протягом 2017 року оперувала майже 1 мільйоном вакансій та спромоглась працевлаштувати майже 800 тисяч безробітних.
Про це під час прес-конференції щодо підсумків роботи у 2018 році та пріоритетів 2018 року розповів виконуючий обов’язки голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Валерій Ярошенко, інформує прес-служба відомства.
«Не чекаючи відповідних законодавчих змін, служба зайнятості реформується. Так у 2017 році ми розпочали процес реорганізації центрів зайнятості і продовжимо його і у цьому році. Досягнуто позитивної динаміки по основних напрямах діяльності державної служби зайнятості. Завдяки підвищенню результативності роботи щодо оперативного працевлаштування громадян, кількість безробітних станом на 1 січня 2018 року, у порівнянні з відповідною датою 2017 року, скоротилася на 9% (на 36 тис.) та становила 354 тисячі», – зазначив В. Ярошенко.
Він також акцентував увагу на тому, що кількість роботодавців, які співпрацювали з центрами зайнятості, збільшилася на 11% та становила 183 тисячі. Кількість вакансій у базі даних державної служби зайнятості збільшилася на 10% до 1 млн одиниць. Кількість осіб, працевлаштованих за сприяння державної служби зайнятості, зросла на 37 тис. або 5% та становила 783 тисяч. При цьому, 45% з них були працевлаштовані оперативно до надання статусу безробітного.
Протягом 2017 року державною службою зайнятості запроваджено сучасні сервіси, які значно спрощують доступ до послуг Служби, в тому числі через електронні сервіси. Це і електронна черга, послуга відео-резюме та онлайн-співбесіди безробітних з роботодавцями і т.д.
Значним досягненням 2017 року стало відкриття «гарячої лінії» державної служби зайнятості. Відтепер за єдиним безкоштовним номером (0 800 50 99 66) можна отримати відповіді на питання стосовно реєстрації в центрі зайнятості, отримання послуг та інші консультації.
Стосовно основних пріоритетів та завдань служби зайнятості на 2018 рік, очільник Служби зазначив декілька важливих напрямків. Відтак, у новому році буде завершено реорганізацію та перетворення центрів зайнятості в сервісні майданчики з надання широкого спектру послуг. Велика увага приділятиметься профорієнтаційній роботі, що передбачає осучаснення технології надання профорієнтаційних послуг та впровадження Інтернет-платформи державної служби зайнятості з профорієнтації. В роботу буде впроваджено новий, сучасний та зручний сайт.
В. Ярошенко наголосив на тому, що в центрах зайнятості вже почалося активне запровадження профілювання безробітних для попередження ризиків довготривалого безробіття. А також, запроваджується соціальний супровід за підходом кейс-менеджмент. Він підкреслив, що вкрай важливою залишається робота в громадах та надання працівниками центрів зайнятості усіх соціальних послуг.
Відділ комунікації з громадськістю та ЗМІ
Державної служби зайнятості