Будьте впевнені – це Ваше законне право. Це питання врегульоване статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Такі знання можуть згодитися неодноразово. Закон визначає, що в разі виявлення, впродовж гарантійного терміну, недоліків придбаної продукції, споживач має право на:
- пропорційне зменшення ціни;
- безкоштовне усунення недоліків товару;
- компенсацію витрат на усунення недоліків товару.
Якщо недолік істотний, споживач має право вимагати:
- розірвати договір і повернути йому гроші;
- вимагати заміни товару на аналогічний.
Але усіх вищеперерахованих вимог можна й уникнути якщо дотримуватися таких простих правил:
- При покупці продуктів, крім компонентів, що містяться в продукті, необхідно звертати увагу на терміни придатності.
При підписанні договору споживчого кредиту слід уважно знайомитися з основними умовами і в разі виникнення якихось з'ясовувати їх суть у кредитора.
- У разі виникнення необхідності захистити свої споживчі права, будь-який громадянин може завжди розраховувати на підтримку і допомогу фахівців системи Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів.
- Щоб уникнути зайвих проблем, зберігайте чеки, гарантійні документи, які в є ключовою ланкою у вирішенні будь-якого спору між споживачем і виробником (продавцем).
Інформаційно-аналітичний центр ФПУ
за матеріалами
Держспоживінспекції України