Відповідь на це питання шукали учасники презентації Соціального профспілкового квитка, що відбулась 3 квітня 2019 р. у столичному Будинку профспілок.
До працівників апарату ФПУ звернулись керівники Центру соціальних послуг, який реалізує програму «Соціальний профспілковий квиток», а також представники компаній-партнерів проекту: Акціонерного банку «Укргазбанк» та Страхової компанії «Нафтагазстрах». Вони детально розповіли про преференції, які надаються власникам профспілкового квітка нового зразка.
Відкриваючи зустріч заступник Голови ФПУ Євген Драп’ятий наголосив на необхідності посилення ролі профспілок у захисті трудящих та підвищенні мотивації профспілкового членства. Саме на це спрямована ухвалена Президією ФПУ програма «Соціальний профспілковий квиток», яка також відповідає цілям Стратегії діяльності ФПУ на 2016-2021 роки «Європейський вибір», - сказав він.
- Нам потрібно дійти до кожного члена профспілки, і ситуація вимагає від нас нового підходу, більш модернового, який сьогодні сприймає молодь, та всі, хто потребують допомоги у вирішенні своїх проблем, - зазначив заступник Голови ФПУ.
На думку учасників презентації, спілчани мають знати про вигоди, яки вони отримують, будучі членом профспілки.
Про них розповів координатор Центру соціальних послуг від ФПУ Дмитро Дорін. На його переконання, актуальність впровадження соціальної картки члена профспілки обумовлена тим, що на сьогодні держава не у повній мірі забезпечує людині необхідних гарантій, зокрема, соцпакету, медичного страхування, достатнього рівня зарплат і пенсій тощо.
Як поінформував Д.Дорін, до проекту «Соціальний профспілковий квиток» на сьогоднішній день вже долучились майже два десятки галузевих профспілок різних рівнів – від обкомів, до первинок та інших ланок. Дуже активно його підтримують та вже користуються перевагами програми представники профоб’єднань Чернігівської, Черкаської, Миколаївської, Запорізької, Київської областей, а також м. Києва.
Мета програми – дати члену профспілки відчути конкретні матеріально-економічні вигоди, які він отримує будучи членом профспілки і сплачуючи членські внески.
Проект активно розвивається, а серед компаній, які вже виявили бажання працювати для блага спілчан, такі широко відомі бренди, як "Фольксваген-груп-Україна", "Мастер-кард", "Лайфсел", яка надає пільговий тариф зв’язку, всеукраїнська мережа супермаркетів «ЕКО-маркет», автозаправки, аптеки, фітнес-клуб «СпортЛенд», санаторно-курортні заклади, фінансові та медичні установи. Усі вони надають володарям соціального профспілкового квитка процентні знижки на свої товари та послуги, застосовують до них, як споживачів, різноманітні програми лояльності (детальніше про це можна дізнатись за посиланням).
Врешті-решт, коли на завершення презентації було підраховано приблизну суму економії родини зі середнім рівнем достатку, яка протягом року завдяки картці отримувала пільги та знижки, що надаються при покупці товарів, лікуванні, заправці авто, користуванні мобільним зв’язком та ін.., вийшла сума – від 8 до 10 тис. грн. заощаджень на рік, що цілком прийнятно та не погано.
Як зазначила директор Центру соціальних послуг Яна Лунга-Федорович, наразі активно ведуться перемовини щодо співпраці з багатьма іншими потенціальними партнтерами, а в планах Центру - залучення до співробітництва ще до 122 різногалузевих компаній по всій Україні. Таким чином робота Центру сприяє як ребрендінгу Федерації профспілок України, так і популяризації профспілкового руху в цілому.
На завершення зустрічі було багато запитань та вичерпних відповідейц, а голова ППО апарату ФПУ Марія Гриценко оголосила про рішення профкому приєднатися до програми «Соціальний профспілковий квиток».
Прес-центр ФПУ