Як відомо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом соціального страхування на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.
З метою протидії поширенню COVID-19, Фонд рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.
Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена ще 1 жовтня 2018 року. Нагадуємо, що для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Роботодавець самостійно обирає клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів.
Охоплення електронним документообігом по заявам-розрахункам, на підставі яких Фонд соціального страхування України здійснює фінансування матеріального забезпечення, наразі складає вже понад 65%.
Посилання на телефони ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇЇ Фонду в регіонах - додаються.
Управлінні соціального страхування та пенсійного забезпеченя